Higiena stomatologiczna – czyszczenie zębów, fluoryzacja Warszawa

Odpowiednia higiena i pielęgnacja jamy ustnej to podstawa profilaktyki stomatologicznej. W gabinecie Kabaty Dental w Warszawie proponujemy szereg zabiegów higienizacyjnych, które pomagają zachować stan uzębienia pacjenta w odpowiedniej kondycji. Fluoryzacja, skaling oraz piaskowanie pozwalają uniknąć chorób tkanek miękkich, oraz twardych, które mogą prowadzić do znacznych komplikacji zdrowotnych. W trakcie wizyty w gabinecie stomatolodzy podpowiedzą też, w jaki sposób należy każdego dnia czyścić zęby, aby uzyskać najlepsze rezultaty. Przygotowaliśmy przystępny cennik usług, z którym można zapoznać się na naszej stronie.

Fluoryzacja, Piaskowanie – czyszczenie zębów Warszawa

Zabiegi higienizacyjne należy przeprowadzać w odpowiedniej kolejności. Przed fluoryzacją zalecane jest dokładne oczyszczenie zębów z pomocą piaskowania oraz skalingu. Pierwszy zabieg polega na usunięciu z powierzchni uzębienia osadów oraz przebarwień, powstałych wskutek spożywania napojów i pokarmów silnie barwiących. W tym celu lekarz wykorzystuje strumień wody pod wysokim ciśnieniem zmieszanej z piaskiem. Dzięki temu może dotrzeć do każdego miejsca jamy ustnej. Następnym krokiem higienizacji jest skaling, umożliwiający usunięcie kamienia nazębnego. W naszym warszawskim gabinecie wykorzystujemy nowoczesną metodę z wykorzystaniem ultradźwięków. Specjalne urządzenie zwane skalerem generuje dźwięki niesłyszalne dla ludzkiego ucha, które błyskawicznie rozbijają cząsteczki kamienia nazębnego. Przygotowaliśmy atrakcyjny cennik zbiorczy zabiegów czyszczenia zębów.

Ostatnim etapem higienizacji jest fluoryzacja zębów, której zadaniem jest ochrona uzębienia przed próchnicą. Lekarz za pomocą specjalnych pędzelków nakłada na szkliwo pacjenta lakier z dużą zawartością fluoru. Preparat dokładnie przywiera do powierzchni i utrzymuje się na niej dostatecznie długo, aby jony fluorkowe mogły stopniowo uwalniać się w głąb szkliwa. Dzięki temu powstaje naturalna bariera chroniąca przed działaniem kwasów oraz bakterii powodujących zmiany chorobowe. Dzięki fluoryzacji ryzyko wystąpienia próchnicy u pacjenta obniża się do 40%. Zabieg fluoryzacji wskazany jest w profilaktyce choroby zarówno u dzieci, jak i dorosłych.

Dokładne czyszczenie zębów i zabiegi profilaktyczne to doskonały sposób na uniknięcie bolesnych komplikacji w obrębie jamy ustnej. Higienizacja powinna być przeprowadzana systematycznie, nie rzadziej niż co roku. Cena całego pakietu jest bardzo przystępna. Jest to znacznie niższy koszt niż w przypadku leczenia zachowawczego, które może być konieczne w momencie pojawienia się zmian próchnicznych. Fluoryzacja Warszawa – najlepszy element higieny jamy ustnej na poprawę stanu swoich zębów w gabinecie stomatologicznym Kabaty Dental.